بازار ام دی اف ۳ میل راه اندازی شد و به صورت آنلاین در اختیار همکاران است. در این مرکز همه بزرگان این صنعت حضور داشته و محصولات خود را عرضه می کنند.

بزرگترین مرکز آنلاین فروش و پخش مستقیم انواع ورق سه میل کشور به همت مجموعه ای توانمند افتتاح شد. در این بازار که با حضور جمع کثیری از بزرگان و فعالان صاحب نام و آوازه ایران افتتاح شده است، تمامی محصولات به صورت فروش خرده و عمده آماده بارگیری است. چنانچه شما نیز جزوی از فعالان صنعت ام دی اف کشور هستید، می توانید به عنوان عضوی از این بازار بزرگ وارد همکاری مستقیم شوید. ضمن اینکه در این مرکز برای همه تاجران و بازرگانان واقعی کشور نیز تمهیدات جداگانه در نظر گرفته شده است.

صادرات مستقیم mdf های با ضخامت ۳ میلی متر ایران که در کارخانه های متعددی تولید می شود، ارزآوری بالایی دارد. چراکه علاوه بر فروش مستقیم این محصولات، مواد اولیه آنها نیز از طریق دیگر کارخانه های ایرانی تأمین می شود. در حقیقت ضمن ارزآوری، ارزش افزوده بالایی نیز برای کشور رقم می خورد. در حال حاضر کشورهایی همچون عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان، آذربایجان و کشورهای حوزه خلیج فارس از مشتریان این محصولات ایرانی هستید.

در هر حال جهت آشنایی بیشتر با این بازار می توانید از اطلاعات موجود در بخش درباره ما نیز استفاده کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنید.