تبلیغات در بازار ام دی اف ۳ میل از طریق ارتباط مستقیم با شماره موبایل ۰۹۱۴۷۰۹۳۱۹۹ امکان پذیر است. بازده بسیار بالایی از این مرکز می توانید داشته باشید.

بازار ام دی اف ۳ میل ایران به عنوان تخصصی ترین مرکز فعال در صنعت چوب کشور شناخته شده است. این بازار به شما این امکان را می دهد تا به صورت سریع و حرفه ای با فعالان این بازار در ارتباط باشید. اگر شما نیز جزو بنک داران و یا تولید کنندگان هستید، تبلیغات مؤثر از طریق این مرکز را از دست ندهید. قطع به یقین غافل ماندن از این فضای بسیار مناسب و رقابتی می تواند رقبای شما را پیش اندازد. اما حضور در چنین فضاهایی به شما امکان رقابت بهتر و بیشتر حتی با غول های این صنعت فراهم سازد. در این مرکز می توانید به ۳ شکل از امکانات تبلیغاتی استفاده کنید. در اینجا به صورت کامل هر ۳ شکل ممکن را آورده ایم.

اطلاعات تماس سایت

در این طرح از تبلیغ وبسایت این مرکز می توانید بهترین خروجی و بالاترین فروش را برای خود رقم بزنید. یعنی در این حالت تمامی شماره تلفن ها و پل های ارتباطی سایت در هر بخش از آن در اختیار شما قرار می گیرد. به شکلی که به راحتی می توانید روزانه از تعداد بسیار زیاد تماس های مشتریان برای ثبت سفارش خرید جدید شگفت زده شوید. یعنی اگر شما امروز به صورت روزانه مثلا ۱۰ مشتری برای فروش دارید، با اجاره بخش اطلاعات تماس این وبسایت، افزایش ۱۰ ها برابری برای ثبت سفارش صفحه کابینت را می توانید تجربه کنید. این پلن از تبلیغات سایت برای همکاران بنک دار و بازرگانی های بزرگ مناسب تر است.

تبلیغات فلش بنر

نوع دیگری از تبلیغات از طریق قرار دادن بنر های زیبای طراحی شده توسط خود شما یا تیم طراحی ماست. این بخش در ستون های کناری، بالای سایت، پایین سایت و حتی در داخل مقالات وبسایت قرار می گیرد تا برای هر بازدید کننده ای قابل مشاهده و ورود باشد. این نوع از تبلیغ می تواند علاوه بر دیده شدن برند، نام تجاری یا اسم شرکت شما، بازدید کنندگان را وارد وبسایت شما نیز بکند. یعنی هر کس با کلیک بر روی بنر تبلیغاتی شما مستقیم وارد سایت، پیج اینستاگرام، کانال تلگرام یا … شما شود. در واقع این مدل از تبلیغات هم برای بنک داران و بازرگانی ها و هم کارخانه داران مناسب است.

ریپورتاژ آگهی

این مدل از تبلیغات نیز مناسب کارخانه داران و تولیدی هاست که بتوانند مستقیم از برند و تولیدات خودشان صحبت کنند. در این بخش برای آنچه که شما اطلاعات از خود را در اختیار ما قرار دهید، یک مقاله یا آگهی جامع و زیبا طراحی می شود و در سایت منتشر می شود. این مدل برای همیشه در سایت باقی می ماند و هرگز حذف نمی شود. همچنین این طرح می تواند برای تک تک محصولات شما به صورت جداگانه طراحی و نوشته شود.